unicorn mum

"Jag känner mig inte som en kille, inte heller som en tjej. Utan mer som en Hen". Detta berättade mitt barn för mig 4 dagar innan 13 årsdagen. En blogg ur en mammas liv när sanningen kommer fram. Om kärleken till sina barn, om oron, om livet...

En helt vanlig mamma

Kategori: hbtq

Hejsan

Vem är jag som skriver på denna blogg? 

Jag är en helt vanlig mamma. En riktig hönsmamma skulle de flesta nog beskriva mig som 😆.
Gift
Två barn; mamma till en hen och en han. Stolt mamma!
Bor i villa
Har hund
Kör Volvo

Idag har jag tvättat, strykt tvätt, lagt in tvätt . Mkt rafflande

Jag har även lagat mat och diskat, druckit kaffe x antal gånger.

Läst böckerna

Surfat på mobilen 

Gett tips till sonen på hur man bäst filar naglarna och därefter hjälpt henom med att måla dem silvergrå. 

Tjatat på båda barnen att läsa en stund varje dag.

En vanlig mamma som hasar runt med halvsmutsigt hår i semestertider. 

KOMMENTARER:

  • Sandra Vulkan säger:
    2017-07-16 | 10:36:38
    Bloggadress: http://vulkanskaslottet.blogg.se/

    Hej!!
    Idag handlar mitt blogginlägg om dig och din blogg!
    Mvh Sandra Vulkan (vulkanskaslottet.blogg.se)

    Svar: Tänk att det finns så mkt kärlek! Ditt inlägg idag får mig att känna hopp!!! Tack snälla för dina fina ord om min blogg o familj. Jag är en vanlig mamma som bara vill mina barn väl. Att de ska få växa upp trygga och omfamnade av kärlek. Tack så mkt för dina fina ord! Länge leve kärleken
    unicornmum.blogg.se

  • Sandra Vulkan säger:
    2017-07-16 | 21:20:23
    Bloggadress: http://vulkanskaslottet.blogg.se/

    💜💖❤💛💚💙

Kommentera inlägget här: